pt., 11/20/2020 - 13:44

Zajęcia podsumowujące realizację projektu młodzieżowego polegającego na założeniu i prowadzeniu szkolnej redakcji zajmującej się rzetelnym informowaniem o klimacie, zagrożeniach i sposobach jego ochrony. Uczniowie i uczennice przeanalizują przebieg projektu i efekty zrealizowanych zadań.

śr., 10/28/2020 - 12:59

Mówienie o zmianie klimatu jest często trudne, zwłaszcza dla nauczycieli i nauczycielek przedmiotów niezwiązanych z geografią czy fizyką. Jak w prosty sposób wytłumaczyć naszym uczniom i uczennicom takie pojęcia, jak albedo czy sprzężenie zwrotne?

czw., 10/22/2020 - 10:28

Jak sprawdzić, aby nasz projekt żwiązany ze śmieciami był udanym projektem klimatycznym i globalnym? 

 

wt., 10/06/2020 - 14:16

Smog to temat, który często pojawia się w naszych programach związanych ze zmianą klimatu. Jest to naturalne, gdyż kojarzymy niską emisję, która powoduje smog, z emisją gazów cieplarnianych, które są przyczyną zmiany klimatu.

śr., 09/30/2020 - 10:09

Na czym polega praca redakcji? Jak wybrać temat, o którym chcemy napisać? Czy potrzebna jest autoryzacja wywiadów?

Odpowiedzi na te i na wiele innych pytań młodzież znajdzie w Przewodniku po klimatycznych redakcjach szkolnych

Strony